Sarina Bowen: Steadfast - Rendíthetetlen


 Fülszöveg:

A ​lány az egyetlen, aki valaha szerette – és az egyetlen, aki sosem lehet az övé.⁣

Jude mindent elveszített egy tavaszi napon, amikor autójával egy útszéli almafának hajtott. Egy ember meghalt, és kizárt, hogy valaha helyrehozza, amit tönkretett. Ha tehetné, örökre elkerülné a vermonti Coleburyt. Azonban egy leszokóban lévő kábítószerfüggő exfegyenc nem talál akárhol munkát.⁣

Sophie Haines számára megrendítő élmény újra szembetalálkozni a férfival, aki összetörte a szívét. Hirtelen mindenütt ott van, akármerre fordul. Nehéz nem észrevenni, hogy mennyire megváltozott. A rosszfiúnak, aki egykor szerette őt, nem volt izmos felkarja és napcsókolta hajfürtjei. És sosem jelentkezett volna önkéntesnek a templom konyháján.⁣

Sophie tudja, hogy őrültség egy olyan ember után vágyakozni, aki az összes, fájó szívvel írt levelét visszaküldte olvasatlanul a börtönből. Ám a fiú pillantásai az irányába minden ellenállását megrendítik.⁣

Senki nem akarja, hogy Sophie és Jude újra együtt legyen, legkevésbé Sophie rendőrfőnök apja. Viszont Colebury egy kisváros.⁣

És a tiltott szerelemnek saját szabályai vannak.


Adatok:

Kiadó: Könyvmolyképző⁣

ISBN: 9789633994627 

Oldalszám: 400 oldal 

Fordította: Rácz Kata

Ha megtetszett a fülszöveg, a könyvet itt tudod beszerezni!


Véleményem:

Hihetetlen, hogy közel 4 évet vártam erre a könyvre. Emlékszem, anno amikor a Bittersweet megjelent, még csak kezdő bookstagrammerként bontogattam a szárnyaim. Talán a 10. posztom lehetett Instagrammon az első rész és azóta, úristen de sok minden történt. Borzasztóan izgatott voltam a könyvvel kapcsolatban, amikor tudomást szereztem a megjelenéséről. 

A Steadfast azonban rögtön meglepetést is tartogatott számomra, ahogy kézbe vettem. Meglepődtem, hogy Sarina Bowen egy sokkal mélyebb, érzelmesebb történettel ált elő. Azt tudtam, hogy a könyv Juderól fog szólni, akit a Bittersweetből már nagyon jól ismertem. Tudtam, hogy ő egy függő volt, de arra nem számítottam, hogy a Steadfast egyik központi témája pont ez lesz. Jude és a függősége, avagy maga a sóvárgás, amivel együtt kell élnie. Nem vagyok tapasztalt a szenvedélybetegségek világába, de kicsavarta a szívem, mindaz amivel Jude küzd. Mindez mellé társult, az újrakezdés és mindannak a következménye, amit a sóvárgás hozott maga után. Szegény srácot nem irigyeltem, de elismerésre méltó az út amelyet járni szeretett volna.

Sophie karaktere imádnivaló volt számomra, nem lehetett nem szeretni, illetve irigyelni a kitartását, amit minden megoldandó feladat iránt tanúsított. Nehéz róla írni, mert ebben a könyvben valahogy a férfi karakter jobban megfogott, mint a női, de magához a cselekményhez elengedhetetlen volt Sophie is.

A Steadfast egy second chance story, amit egyszerűen imádok. Szeretem, ha két ember hosszú idő után átgondolja az életét és úgy dönt újra próbálja az egészet. Nem egyszerű, van aki hisz az újra kezdésben, van aki  nem. Romantikus lélekként én hiszem, hogy valamit igazán akarunk azt a nehézségek árán is, de van lehetőségünk kijavítani. Márpedig Sophie és Jude akarják mindezt, annak ellenére, hogy igazi tiltott szerelem az övüké. Az írónő pedig annyira, jól kezelte, jól adagolta az olvasónak ezeket a mozzanatokat. Minden jókor és jóidőben történt. Így talán a legmufurcabb olvasó is, tudott azonosulni azzal, hogy ők egymásnak lettek teremtve.

Az abszolút kedvenc jeleneteim azonban, azok amikor a Shipley család is jelen volt. Mindig olyan hangulatot árasztanak magukból, hogy az ember rögtön kedvet kap kiköltözni a egy farmra, majd neki áll almabort készíteni és gazdálkodni. Nem mellesleg írtó jófejek és mellettük, minden probléma olyan egyszerűnek tűnik.

A könyv igazán megérdemel egy esélyt. Akik olvasták a Bittersweetet imádni fogják. Másabb mint, az első rész, de azáltal talán még jobb is.


Köszönöm szépen a Könyvmolyképző kiadónak, hogy olvashattam a könyvet! :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések