Jessica Sorensen: Véletlen sorozat

Sziasztok!💚

Ma Jessica Sorensentől hoztam el nektek a Véletlen könyvsorozatot. 


Eddig négy megjelent kötete van az írónőnek: 
  1. Callie & Kayden és véletlen
  2. Callie  & Kayden és a megváltás
  3.  Violet & Luke és sors
  4.  Violet & Luke és az esély

Jessica Sorensen nevével, először 2019 októberében találkoztam, mikor az Alexandra raktárvásárt hirdetett. Akkor rendeltem meg az első három kötetet, majd rá kb. 1 hétre szereztem be az negyedik részt.

Már az előszó elolvasása után éreztem, hogy én ezt a történetet nagyon fogom kedvelni. 

Callie & Kayden történetét imádtam. Velük szenvedtem, velük sírtam, éreztem minden fájdalmukat és a történet olyan valóság szagú volt, hogy néha le kellett tennem a könyvet és végig gondolni a történteket. 
Vajon én mit csinálnék ilyen helyzetben? 
Pár nap alatt ki is olvastam mind két könyvet és olyan mély rajongásba estem az írónő irányába, mint még soha semmi más iránt (Na jó, ez nem feltétlenül igaz, de valamivel szemléltetnem kell azt, hogy mennyire magával ragadott a történet)

Ugyanezzel a lelkesedéssel vágtam bele Violet & Luke könyveibe, hisz régi ismerősökként tértek vissza a könyvek lapjaira, mert az előző könyvekből azért ismerhettem már őket eléggé. Gondoltam, de jó lesz még jobban megismerni, kik is ők valójában. 

A koncepció tetszett, jó volt látni, hogy közel kerülnek egymáshoz, a szörnyű gyerekkor után megtalálják azt az embert akivel leakarják élni az életüket. 

És ekkor indultunk el csak igazán a lejtőn...
Tény, hogy itt is komoly problémákkal küzdöttek hőseink, de mire a második könyvhöz értem, már csőstül jött a baj és a káosz. 
Iszonyat soknak éreztem, az írónő nagyon eltúlozta. Két regény, nem bír el ennyi kínlódást és drámát, ahogy én sem. Egyik rosszból és káoszból csúsztak hőseink a másikba, én meg csak kapkodtam a fejem, hogy tudjam követni az eseményeket. És ha ez nem lenne elég, a story a vége felé átcsapott krimibe, ami borzasztóan elterelte a figyelmemet. 
Kicsit összecsapottnak éreztem végig.
Tudjátok az az érzésem volt végig, hogy kötelező jelleggel kellett írnia egy második könyvet az írónőnek Violetről és Lukról, ami szépen átvezeti az első részt , a harmadikra. 
Őszintén kíváncsi leszek, hogy ezt a történetet, hogyan lehet tovább tetézni...

Ti olvastátok már az írónőtől? Hogy tetszett? Nektek mi a véleményetek a Véletlen sorozatról? Volt történet, amit ti is picit soknak éreztetek a vége felé?


Köszönöm, hogy elolvastátok! 

Puszi. -Bia

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések