Sarah J. Maas: Fagy és csillagfény udvara

Sziasztok! 💛

"A távolból pedig, mintha a hideg szél hordta volna ide, meghallottam a Suriel hangját.Feyre Archeron. Egy kérés. Úgy hagyd itt ezt a világot, hogy kicsit jobb legyen utánad, mint volt."




Sarah J. Maastól hoztam ma el nektek a Fagy és csillagfény udvarát. 


2015-ben találkoztam először Feyre Archeronnal és valahogy rögtön a szívembe lopta magát. Akkor 20 évesen, majdnem egy idősek voltuk és nagyon szerettem volna annyira bátor, erős, kitartó lenni mint ő. Nagyon inspirált a jelleme.
4 év telt el az első találkozásunk óta, én felnőttem, de ő még mindig csak a 21.születésnapját ünnepelte. Furcsa érzésem támadt ezzel kapcsolatban. 
Borzasztóan vártam ezt a részt, de mégis féltem kissé, nem e nőttem már ki ebből a történetből. 
Jelentem mindenkinek: nem, nem lehet kinőni belőle. 
Mintha rég nem látott ismerőseimmel találkoztam volna újra.


A történetben 1 év telt el a háború óta, mindenki a maga módján próbálja meg feldolgozni a veszteségeket, kisebb nagyobb sikerrel. Épp a napfordulóra készülődnek, azon gondolkodnak mivel lepjék meg egymást. Néha kissé úgy éreztem, hogy ez a történet soha nem fog véget érni, olyan lassan haladt a cselekmény, de ez miatt nem tudom hibáztatni az írónőt. Itt már nem a háborúról, az akcióról szólt a történet, hanem a megnyugvásról, a békéről, a háború utáni életről, arról hogy hőseink megpihenek. Ez néha nagyon furcsa volt, de ettől is tetszett csak igazán a történet.

Feyre és Rhysand még mindig tökéletes párt alkotnak, mindenki egy ilyen lángoló, elsöprő szerelmet érdemelne mint az övék. A Belső Kör is hozza a formáját, amiért úgy szereti őket minden olvasó. De ott volt Nesta  és Cassian, akik valami fenomenálisan vitték el a sztorit Feyre és Rhys elöl, az én szememben. Őszintén meg mondom, én Nestát nagyon nem kedveltem. Basáskodó, undok és borzasztó jelleme van, de itt valahogy együtt tudtam érezni Nesta fájdalmával, persze a viselkedése csak rosszabb lett mint volt, de mégis valamit megmozdított bennem.
Ahogy haladt előre a történet, olvasni akartam erről a párosról, megakartam ismerni őket még jobban! Annyira magával ragadott a történet, hogy egyszer csak véget ért...
Majd folytatjuk...
Ez nagyon nem volt fair!


Összességében ez a könyv abszolút olyan lett, mint egy ráadás kötet a legnagyobb rajongóknak. Szerettem minden oldalát. 

Ajánlom mindenkinek, aki imádja ezeket a srácokat, hisz a csodákban és "a boldogan élünk míg meg nem halunkban".

További szép napot nektek, jó olvasást hozzá!


Puszi: Bia💕


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések