Üdvözöllek titeket!

Sziasztok!💛

Először is üdvözölnélek titeket itt, az én kis blogomon. 

Boldogsággal tölt el, hogy instagrammon ilyen rövid időn belül, nagyon sokan lettetek és mindezért nem tudok elég hálás lenni.
Sosem gondoltam volna, hogy itt fogok ülni a laptopom előtt és egy kis üdvözlő, bemutatkozó szöveget fogok itt pötyögni. Őszinte leszek, eleinte csak saját magam szórakoztatása végett kezdtem csak fotózgatni a kedvenc könyveimet, próbálgattam a képszerkesztőket és az effekteket. Aztán valahogy minden komollyá vált...
Egyre többen írtatok rám és új emberekkel ismerkedtem meg, egyre több ember követett és egyre jobban érdekelt a véleményetek is a könyvekről, az életről, vagy csak úgy bármiről.
Nagyon sokáig nem mertem magamról személyes infókat megosztani és ezekkel még mindig hadilábon állok, nem vagyok egy nagyon önbizalommal teli ember és elég nehéz időszakon is vagyok túl, de próbálkozom. Ezért is gondoltam úgy, hogy az első bejegyzésemben kicsit bemutatkozom nektek. 😊

A B & the Books név mögött én rejtőzködöm. Bianka vagyok bár mindenki csak Biának szólít. 24 éves vagyok, kissé zárkózott, nehezen megnyíló embernek írnám le magam, amit a környezetem meg nem mondana rólam. Pedig tényleg kimondani egy vadidegennek pár szót, igenis nehéz. Abban bíztam hogy a bookstagrammos közösségben talán találkozni fogok hasonló emberekkel, mint amilyen én vagyok és csodák-csodájára így lett. Jelen pillanatban Baranya megyében élek Pécs közelében amióta csak az eszemet tudom. Van egy kutyusom, Emma. Ő egy 1,5 éves szeleburdi Border Collie, aki szerintem sosem fog felnőni igazán, néha irigylem is érte, jó lenne a gondtalan gyermek éveket vissza kapni. Jelen pillanatban kb. 120 könyvel élek együtt, akikkel igazán nem egyszerű mert lassan kiszorítanak a lakásból, de valahogy nem tudom megállni, hogy ne érkezzenek új lakók hozzánk. Nagy rajongója vagyok Cassandra Clarenek, Sarah J. Maasnak, ők ketten azok akik tinédzser korom óta velem vannak, együtt nőttem fel a  könyveik szereplőivel és nagyban befolyásolták a könyvek iránt érzett szeretetemet.

Röviden és tömören egyenlőre ennyi lennék én. Kívánom, hogy találjátok meg posztjaim közt azokat a könyveket, idézeteket, sorokat, amik megmelengetik a szíveteket!

Sok puszi nektek: - B.💓


Ui: Ha esetleg valakinek beszélgethetnékje támadt velem, konkrétan bármiről. Írjatok rám instán nyugodtan, szeretnélek megismerni titeket!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések