Amira Stone: Kitaszítottak

Sziasztok!💛

Amira Stone: Kitaszítottak című könyve egy igazi szerelem első látásra könyv volt számomra! Iszonyat szép a borítója!!


Emlékszem, hogy december óta szemezgettem már vele és nagyokat sóhajtozva, könnyes szemmel  zártam be mindig a könyvmolyképző honlapját egy mondatot mondogatva magamnak mintha az lenne a könyvmolyok szentírásának egyik sora. "Van elég könyved, van elég könyved....!"

Nos, mint kiderült önmegtartóztatásból nem vagyok túl jó (kezdem érteni miért nem működnek a diétáim amiket kitalálok magamnak), így hát január 1.-én megrendeltem ezt a csodát.

Mielőtt kézhez kaptam volna még az utolsó pillanatban, felnéztem Molyra, hogy azért utána olvassak én ennek a könyvnek. Meglepve tapasztaltam, nagyon kevesen olvasták, illetve a meglepő az az volt, hogy volt akitől nulla csillagot kapott a könyv és nagyon sokan lehúzták. Ez volt az a pillanat amikor totál bepánikoltam, hogy te jó ég én mire vállalkoztam.
Nos, végül is tényleg nem azt kaptam amire számítottam, illetve de azt kaptam, de annyira kétes érzéseim vannak ezzel a könyvel kapcsolatban, de inkább kifejtem nektek ezt részletesebben!

Tartalom:

A kissé neveletlen Ene hercegnő szabadságot szeretne, és szívesen elmenekülne a rá váró kötelezettségek elől. Mena pedig az egyetlen ember, akit az istenek mágikus hatalommal ruháztak fel. Ő inkább lenne hercegnő, mint magányos volur.
Egy politikai gond miatt a testvérpárnak veszélyes vidékre kell utaznia: egy néphez, akiket a királyi családjuk igázott le.
Lehet, hogy nem csak halálos veszedelem vár rájuk, hanem a szívükre is veszély leselkedik?
Ray nehéz családi titkokat hurcol. Harcokat vállal a csőcselék szórakoztatására, hogy húgáról gondoskodni tudjon. Ám egy nap nem lapulhat tovább, dühe új útra viszi.
Kein csak az élvezeteket és a dicsőséget hajszolja. De eljön a nap, amikor dönteni kell a saját, és a családja sorsa között.
A mágia valamelyik fiút a volur társának szánja.
De vajon melyiket? Ki az, akitől felragyog a volur ereje?
Egyikük sem tervezte, hogy szerelemre, barátokra, titkokra és intrikára lel.
Miközben mindannyian a saját céljaikért küzdenek, talán a legfontosabbat kell feláldozniuk ahhoz, hogy megmenthessék a szeretteiket és a világukat.
Szívesen olvasnál egy olyan világról, ahol egyetlen ember él, akit az istenek felruháztak mágikus hatalommal, de még ő sem képes az erejét használni? Egy olyan szerelemről, ami sutba veti a rangot és a szabályokat? Egy olyan fiúról, aki mindent titkol a múltjáról és a családjáról, hogy megvédje őket, vagy egy másikról, akit épp a saját apja árul el?

Borító:


Mint, már olyan sokat írtam, én beleszerettem. Megérdemli az 5*-ot!

Kicsit bővebben a könyvről:


Ezúton is hatalmas gratuláció az írónőnek aki az Aranymosáson nyert, hatalmas megtiszteltetés lehetett és hiszem, hogy csodásabbnál-csodásabb könyvei fognak megjelenni, DE!


DE ez nagyon kezdetleges lett.

Fantasyt írni szerintem nehéz lehet. Fel kell építeni egy világot, amit még azelőtt senki nem álmodott meg. Ez azt hiszem sikerült is az írónőnek, de sajnos nem lett kifejtve és semmit nem tudtunk meg az általa megálmodott világról. Azt hittem a volur köré fog épülni a történet, de csalódva tapasztaltam, hogy nem, sőt olyan kevés alkalom volt, hogy szóba került volna a volurság, hogy egy kezemen megtudom számolni.

A legérdekesebb a két fiú Ray és Kein háttér-története volt számomra, de erről is olyan kevés információt kaptam, hogy elkeserítő volt.
A két női főszereplőnk Ene és Mena igazi felszínes, klisés, karakterek lettek akik többet idegesítettek a történet folyamán, mint a két veszekedő srác.
Őszinte leszek én azt hittem kapok egy igazi csajos fantasyt, hát nem, itt telibe kaptam egy jó adag tesztoszteron bombát a két sráctól akik annyira elvitték a rivaldafényt a két lánytól, hogy nem csak ők néztek, de még én is.
Ezért is lepődtem meg, mert ez miatt a borító (ami annyira szép) értelmét veszti. Ez egy fiús könyv, amihez a két lány asszisztál és az én szemembe ide abszolút nem illik a korona!

Van itt minden: ármánykodás, intrikák, szerelmek, drámák, meglepetések és még sorolhatnám, ami nem baj mert tényleg feldobja a storyt.
Összességében, maga az alap koncepció nagyon jó, a szereplők fogjuk rá hogy jók (klisék ellenére), a világ tetszik és tényleg a végére egy izgalmas befejezést kaptunk, ami miatt egész biztosan elolvasom a folytatást is. Igen, nem tökéletes a könyv, de jó olvasni a Kitaszítottakat!


Tőlem, kap egy erős 3,5-4*-ot, mert megérdemli. Ha olvastátok írjátok meg a véleményeket, nagyon kíváncsi vagyok rá.


Sok puszi nektek: -Bia💕



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések