Fogadalmak az Új évre

Na helló-szia mindenkinek!💙

Kissé megkésve bár, de elhoztam nektek az idei év fogadalmait. Csak 5 napot késtem, de szerintem mindenki megbocsátja majd bűnömet.


Mindenki fogad meg valamit, új év alkalmából, még az is aki azt mondja nem. Ha mást nem megfogadja azt, hogy nem tesz fogadalmat. Én kissé hadilábon állok, mindig december 31. napjával. Kissé túlzásnak érzem azt a felhajtást, amit körülötte csapnak az emberek. De kinek a pap, kinek a papné szokták mondani felénk.


A lényeg a lényeg, minden évben írok egy listát, hogy mik azok a dolgok, amiken változtatni szeretnék vagy esetleg csak jobban oda szeretnék rá figyelni következő évben.

Tavaly elkövettem azt a hibát, hogy görcsösen ragaszkodtam ezekhez. De nem szabad! 
Körülbelül 10 dolgot írtam össze, 2019-re és már novemberben éreztem, bukni fogom az egészet (na jó 3/10 sikerült), de mindez borzasztó nagy csalódással járt és a béka segge alá kerültem. Főleg, hogy tavaly volt az első, hogy leültem és azt mondtam megfogadok pár dolgot, de most KOMOLYAN!

De idén okosabban álltam neki, össze írogatni ezt a listát. Inkább azokra koncentráltam, amikről tudtam, teljesíthetőek, ha más nem próbálkozás szintjén, illetve ezeket ténylegesen szeretném is. Most nem szerepel a listámon olyan, hogy elakarok jutni egy olyan országba ahol nem jártam még, vagy hogy fogyok 5 kilót. Ezek kész tények, vagy sikerülnek vagy nem és rájöttem ez így nem feltétlenül jó. Nem tudom rugalmasan kezelni és én ebben találtam meg a hibát.



2020-ban inkább témaköröket választottam, hívjuk így, ezeken belül meg szerepelnek, azok a dolgok amikben változást kéne elérnem. 

A témák a következők: káros szenvedélyek elhagyása, tudatosabb életmód, social media, fejlődés az élet minden területén.


Káros szenvedélyek elhagyásán belül, 3 dolgot szeretnék megreformálni. Egészségesebb életmódot szeretnék,  jó lenne többet mozogni, kevesebb cukrot-szénhidrátot bevinni a szervezetembe és az harmadik ami kissé furcsán fog hangzani, az a krónikusan, visszaeső körömrágási hajlamom, kordában tartása lenne. 
Igen, nem vagyok tökéletes. Igen, nagyon csúnya a kezem, nem is szeretem mutogatni. De ez is én vagyok és ezt vállalom is, de néha elkap az irigység a szép körmök láttán. És ez nem letehetetlen, csak tenni kell érte!

Tudatosabb életmód alatt azt értem, jó lenne kicsit takarékosabban élni az életem. 2020-tól csak azt vásárolom meg, amire szükségem van, leszokok a halmozásról, mértéktelenségről, amit tudok használtan veszek meg. 
Oda figyelek a szelektív hulladék gyűjtésre és már beszereztem egy csomó többször használatos táskát/szatyrot/zacsit, amik mindemellett pár száz forintba kerültek és irtó cukik. (Van köztük mintás, színes,csibés és még sorolhatnám)
Tudatosabban spórolok és félre rakok (pl. minden elolvasott könyv után 200 Ft repül a kutyusos perselybe)

A Social Mediában is megszeretném találni az egyensúlyt. Azt vettem észre magamon, hogy rengeteg időt töltök a telefonom nyomkodásával, ami már kissé zavart engem is és a környezetemet is. Ezért is szeretnék középutat találni, ezt illetően. Erre nagyon jó példa az, hogy be lehet állítani instán, hogy hány óra insta használat után, az jelezzen, hogy túl lépted a limitet. Nekem az utóbbi időben nagyon bevált.

És nem utolsó sorban szeretnék fejlődni, több én időre lenne szükségem, jó lenne egy újabb szakmát szerezni, tanulni, képezni magam, azt csinálni ami boldoggá tesz. Szeretném a saját álmaimat megfogalmazni, mert az utóbbi időben, úgy éreztem, hogy már nem azok az én álmaim amiket 3,4,5 éve dédelgetek. Az emberek változnak, én is változtam, új prioritások lettek az életemben és ez így van rendjén, de ehhez idő kellett, hogy beismerjem magamnak.

Köszönöm, hogy velem tartottatok és remélem segíthettem. Írjátok meg a ti fogadalmaitokat, gondolataitokat a témával kapcsolatban.


Sok Puszi: -Bia


Megjegyzések

  1. Sziaa, megkérdezhetem, hogy hogyan lehet instán beállítani, hogy jelezzen egy adott idő után? Köszi előre is��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a nem személyes profilom van hanem azt hiszem ilyen közösségi (blogger) nem üzleti fiók ( ehhez annyira nem értek bocsi) . Így tudom megnézni. A nevem mellett a jobb sarokban van három vonal, arra rányomva a saját tevékenység alatt van egy olyan opció hogy emlékeztető beállítása :) h

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések