Holly Black: The Wicked King - A gonosz király (Levegő népe 2.)


" Elég erősnek kell lenned, hogy fáradhatatlanul újra és újra lesújts. Az első lecke, erősödj meg! "

Sziasztok!💛

Kissé megkésve, de meghoztam a The Wicked Kinget nektek. Tudom, tudom. Csak két hetet késtem, de mentségemre szolgáljon, hogy míg az emberek többsége a koronavírus miatt otthon tud maradni, nekem sajnos dolgoznom kell és kétszer annyi nyűg szakadt a nyakamba. Így hát úgy döntöttem, hogy két hét "szabadságra" megyek, addig sikerül kicsit helyre rázódnom, itt a blogon és instagrammon is.
Így hát itt vagyok és jöjjön akkor A gonosz király.


Tartalom:

A ​New York Times bestseller The Cruel Prince – A kegyetlen herceg varázslattal és vérszomjjal teli folytatása.
Elég erősnek kell lenned, hogy fáradhatatlanul újra és újra lesújts.
Az első lecke az, hogy erősödj meg.
Miután kiderült a döbbenetes tény, miszerint Oak Tündérfölde örököse, Jude-nak meg kell védenie az öccsét. Ennek érdekében magához láncolta a gonosz királyt, Cardant, akit a háttérből irányít. Tündérfölde folyamatosan változó politikai szövetségei között még akkor is nehéz lenne lavíroznia, ha Cardan mindenben engedelmeskedne neki. Csakhogy a király mindent megtesz annak érdekében, hogy megszégyenítse Jude-ot, és aláássa a hatalmát, hiába nyűgözi le továbbra is a lány.
Amikor egyértelművé válik, hogy egy Jude-hoz közeli személy el akarja őt árulni, és ezáltal veszélybe sodorná nemcsak a saját, hanem az összes szerette életét, Jude kénytelen az áruló után nyomozni – miközben a Cardan iránt érzett bonyolult érzelmeivel is viaskodik –, hogy halandóként magánál tarthassa a hatalmat a tündérvilágban.
Azt hallottam, a halandók szerelme nagyon hasonlít a félelemre.

Kicsit bővebben a történetről:

Na jól van ám! Mi volt ez a befejezés de komolyan?
Amennyire az első résszel döcögősen indult a kapcsolatom, olyannyira imádtam a második részt. Holly Black szintet lépett. Itt még izgalmasabb lett minden, Cardan és Jude kapcsolta még intenzívebb, a hatalmi harcok még kegyetlenebbek és szereplőinknek még több megpróbáltatásokon kell keresztül menniük. Ez volt az a könyv, ahol állandóan csak a fejemet kapkodtam, hogy most mégis mi a franc történt?!
Annyira magával ragadó,annyira izgalmas. Alig vártam, hogy minden nap újra a kezembe foghassam és közben ott volt a rossz érzés, hogy bárcsak ne egy ilyen mozgalmas héten olvasnám, mert olyan jó lenne egyben lezavarni.
Alig várom a folytatást. Csak győzzem kivárni!

Nekem nagyon tetszett A gonosz király, talán még A kegyetlen hercegnél is jobban. 5/4,5* adnék rá.

Kedvenc idézetek:
"Valami nagyon nincs rendjén velem, hogy arra vágyom, amit gyűlölök, hogy olyasvalakire vágyom, aki megvet engem, még ha ő is vágyik rám."

"Egy pillanattal később lehunyja szemét. Hangja suttogássá halkul, mintha magában beszélne.
– Ha te vagy a kór, akkor végül is nem lehetsz egyúttal gyógyír is."

"Nem voltam kedves, Jude. Nagyon sok mindenkivel nem. Veled sem. Nem tudtam eldönteni, hogy akarlak, vagy inkább soha többé nem akarlak látni, hogy ne érezzem azt, amit éreztem, amitől csak még kegyetlenebb lettem. De amikor eltűntél, amikor valóban elragadtak a hullámok, úgy gyűlöltem magam, mint korábban még soha."

Köszi hogy elolvastátok, remélem tetszett. Puszi -Bia💕


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések