Brittainy C. Cherry: Tűzeső (Elements - Az vagy nekem 2.)


"Talán az élet értelme nem több, mint megtanítani bennünket arra, hogy nem leszünk mindig azonosak a múltunk hibáival. Az élet értelme talán nem több, mint megnyitni magunkat olyan dolgok előtt, amelyektől a legjobban félünk – például a szeretet előtt.
Az én életem legfőbb értelme talán az volt, hogy megtaláltalak téged, még akkor is, ha az együttlétünk nem örökre szólt.
És ez a gondolat önmagában elég ahhoz, hogy átsegítsen minden egyes magányos éjszakán."


Sziasztok!

Vannak olyan írók, akik ha tudnának, akkor sem írnának rossz könyvet. 
Brittainy C. Cherry számomra pont ilyen. Bármelyik könyvét fogtam a kezembe, mindegyiket imádtam. A Tűzeső, nem egy boldog történetet mesél el, rengeteg fájdalom lakozik sorai között és mégis, annyira húsba vágóan valós. 
Szeretem az ilyen témájú könyveket. Néha már-már mazochistának tűnhetek azzal, hogy szomorú és elkeserítő témájú könyvekért rajongok, de mikor ezeket a könyveket olvasom, akkor érzem igazán, hogy élek. Hogy az életem, melyet olyan sokszor érzek zavarosnak, káoszosnak érzek, annyira még sem olyan rossz és ilyenkor hálát adok mindazért amim van, mert másoknak nem biztos, hogy megadatott mindaz, ami nekem.



Tartalom:


Lángolt a lelke, és megperzselt mindenkit, aki túl közel került hozzá.
Volt egyszer egy fiú, Logan. Szerettem, pedig mindenben az ellentétem volt. Én táncoltam, ő mozdulatlanul állt. Ő mindig csendben volt, nekem szünet nélkül járt a szám. Neki meg kellett harcolnia minden egyes mosolyért, én azt sem tudtam, mi fán terem a komorság. És amikor megláttam a benne lakozó tüzet, már nem tudtam elfordulni tőle
A hamuból új életre keltek, majd megint hamuvá égtek.
Úgy tűnt, nem illünk egymáshoz, mégis együtt voltunk az igaziak. Aztán egy elsietett döntés nyomán elveszítettem. Ez a döntés megváltoztatta az életünket. De néhány levegővétel, néhány elsuttogott hang, néhány pillanat erejéig ő is szeretett engem, szívből, igazán.
Logan és Alyssa története egy elátkozott szerelem torokszorító leírása. Brittainy C. Cherry Az vagy nekem sorozata már milliók szívéhez talált utat. Engedd be te is!

Bővebben egy kicsit a könyvről:

Adott egy srác Logan, aki drogfüggő édesanyjával él együtt egy lepukkant kis lakásban, amikor megismerkedik a bájos, szőke, Alyssával, akinek szintén nem volt könnyű gyermekkora, de mégis teljesen más közegből jön, mint a fiú. Hasonlítanak, de mégsem. Kapcsolatuk szoros barátsággá alakul, majd a barátság szerelemmé. Aztán, egyszer csak minden megváltozik... 
Majd 5 év elteltével Lo és Ally újra találkoznak.
Nehéz, szívbemarkoló utazás veszi kezdetét a sötétségből a fényre, amely egy csodás történetet mesél el a reményről,  és az őszinte, tiszta szerelemről, mely sosem múlik el. 
A Tűzeső döntések sorozatát meséli el, hogy milyen irányt vehet az életed, hogy mennyire könnyen dőlnek össze életek csupán egy döntéstől és akár egy jó döntés, mi mindent képes megváltoztatni.
Logan és Alyssa nem illenek egymáshoz, ezt tudják, de mégis valahogy őket egymásnak szánta a sors.
Nehéz jellemzést írni egy könyvről, ami maga is egy hatalmas spoiler, bármiről is írnék, egész biztosan elárulnék valami fontos kis részletet, ezért nagyon nehezen találom a szavakat. 
Ajánlom mindenkinek aki úgy érzi, hogy el van veszve a világban, olvassátok el, mert Lo és Ally vissza vezet titeket a fényre. 
 Értékelésem: 4,5/5*

Köszönöm, hogy elolvastátok: -Bia💕

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések