Mona Kasten: Begin Again - Újrakezdés




Fülszöveg:

Kaden hozza a szabályokat – Allie egytől egyig megszegi őket.⁣

Mindent elölről kezdeni! – ez Allie Harper leghőbb vágya, amikor Woodshillbe költözik, hogy ott járjon egyetemre. Ezért az, hogy épp egy nagyképű rosszfiúnál köt ki albérletben, egyáltalán nem illik a terveibe.⁣

Kaden White ugyan hihetetlenül vonzó – de a tetoválásai és a pimasz viselkedése miatt nem éppen ő az, akivel Allie egy lakásban szeretne élni. Főleg, hogy a srác legelső dolga, hogy felállít egy szabályokból álló listát. A legfontosabb: soha nem lehet köztük semmi!⁣

De Allie hamar rájön, hogy Kaden álarca mögött sokkal több minden rejtőzik, mint ami eleinte látszik. És minél közelebbről megismeri, annál lehetetlenebbé válik számára, hogy a kettejük közt vibráló heves bizsergésről ne vegyen tudomást…⁣

Talán épp a legvalószínűtlenebb helyzetben⁣

lehetséges az újrakezdés?


Adatok:

Kiadó: Könyvmolyképző⁣

Oldalszám: 496 oldal ⁣

ISBN: 9789635616244 ⁣

Fordította: Budai Zita

Ide kattintva tudod beszerezni a könyvet


Véleményem:

 Mona Kasten lehengerlő stílusával robbant be az életembe. A Begin Again - Újrakezdés az első könyvem az írónőtől, de már most érzem, hogy nem az utolsó. Ezt a könyvet nem én választottam, hanem a könyv választott engem. Akárhová néztem, mind Instagram, mind Tik-Tok, Mona Kasten neve mindenhol ott lebegett. Szinte elkerülhetetlen volt a találkozásunk. Amikor pedig már az ismerőseim is állandóan róla áradoztak, tudtam, ez a végzetem. Édes istenem, ezer éve nem olvastam könyvet ekkora áhítattal és rajongással. Az oldalak csak pörögtek és pörögtek. Én pedig belevesztem Allie és Kaden világába.


"[…] És világossá vált számomra, hogy szeretek az lenni, aki egyben tart téged, amikor szétesel."


Allie azonnal a szívemhez nőtt. Mindent hátra hagy és egy új élet reményében érkezik az egyetemre. Lehet rá bármit mondani. Kiborul, sokat beszél zavarában, elveszíti a lelkesedését, de mindezek ellenében hisz önmagában és az erejében. Számomra egy nagyon pozitív és bátor karaktert ismerhettem
meg személyében. Annyira emberi, hogy már ennél jobban nem is lehetne az.

Kaden pedig (áh Kaden), aki mogorva, falakat húz fel és úgy állítja be magát, mintha ő lenne a rossz fiú. De Kaden minden, csak rossz nem. A saját múltjának terheit cipeli, amik tényleg igaz, fájdalmas titkok. Annyira bosszantott sokáig, kiismerhetetlen volt és a tettei kiszámíthatatlanok. De ahogy halad előre a történet, úgy omlottak le a felépített falak Kaden körül. 


"– Nincsenek hangulatingadozásaim, édes. Én mindig kiállhatatlan vagyok – ragadta meg a vállam."


Lehet erre a történetre egy csomó dolgot ráhúzni, dobálózhat bárki a klisé kifejezéssel, de a Begin Again ennél jóval több, higgyetek nekem. Tény, hogy az alapkoncepciót már sok író feldolgozta, de Mona Kasten annyi egyediséget és érzelmet csempészett a sorok közé, hogy teljesen másképp hat az egész cselekmény. Végre minden ami történik, jókor és jó időben történik. Lassan halad a történet, de tökéletes az időzítés mindig. Ez számomra kiemelendő, mert sosem értettem azokat a könyves kapcsolatokat, amikor 100 oldal után már akkora a szerelem a karakterek között, hogy még a fejem is megfájdul. Nagy plusz pont a könyvnek, hogy VÉGRE, igen VÉGRE egy könyv, ahol a karakterek beszélgetnek és megakarják oldani a problémáikat, félreértéseiket és nem duzzogják végig az egész cselekményt. Mindemelett egy irtó aranyos, valós, normális, szerethető baráti társaságot hozott össze az írónő. Nem volt olyan mellékszereplője a könyvnek, aki ne lett volna szimpatikus számomra. Csillagos ötös.


"– Felejtsd el a szabályokat, Allie! – suttogta. – Azok már akkor bukásra voltak ítélve, mikor először megláttalak."


Imádtam, szerettem minden sorát. Rajongó lettem? Igen. Az egyik legnagyobb. Sírtam, nevettem, együtt érzetem. Valódi volt minden, nem csak egy átlagos romantikus könyv.


Értékelésem: 4,5/5*

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések