Kerri Maniscalco: Kingdom ​of the Wicked – Gonoszok királysága (Gonoszok királysága 1.)



Fülszöveg:

Két nővér. Egy brutális gyilkosság. Egy bosszúhadjárat… És egy mámorító szerelem.⁣

Emilia és az ikertestvére, Vittoria strega – olyan boszorkányok, akik az emberek között élnek, meghúzzák magukat, nehogy felfigyeljenek rájuk és üldözni kezdjék őket. Egyik este Vittoria nem ér oda időben a család híres-neves szicíliai éttermébe. Emilia hamarosan rábukkan szeretett ikertestvére holttestére… amit felfoghatatlan módon megcsonkítottak. Emilia összeroppan, és úgy dönt, bármi áron megkeresi a testvére gyilkosát, hogy bosszút álljon – még akkor is, ha réges-rég tiltott fekete mágiát kell használnia hozzá.⁣

Később Emilia megismerkedik Haraggal, a pokol egyik bűnhercegével, akitől már gyerekkora óta óva intik. Harag azt állítja, hogy Emilia oldalán áll, és megbízást kapott arra, hogy derítse ki, ki gyilkolja a szigeten a nőket. De amikor a Gonoszokról van szó, soha semmi nem az, aminek tűnik…⁣

Hagyd, hogy elvarázsoljon!


Adatok:

Kiadó: Könyvmolyképző⁣

Oldalszám: 440 oldal ⁣

ISBN: 9789635973514 ⁣

Fordította: Szabó Krisztina

Ha felkeltette az érdeklődésed, akkor itt tudod megrendelni a könyvet


Véleményem:

Borzasztóan kíváncsi voltam, erre a könyvre. Azzal tisztában voltam eddig is, hogy külföldön hatalmas a sikere, bár nem igazán ez volt a  legfőbb motivációm az elolvasását illetően. A fülszöveg zseniális fantasyt ígért és bíztam benne, hogy mindez nem fog csalódást okozni.

A Kingdom of the Wicked végül, egy igazán különleges olvasás élmény lett számomra. Röviden a történet arról szól, hogy Emilia boszorkány család leszármazottja. A lány elveszíti ikertestvérét Vittoriát, aki egy szörnyű gyilkosság áldozatává válik. Emiliát nem hagyja nyugodni, testvére tragikus halála így nyomozásba kezd, de arról álmodni sem mer, hogy Vittoria milyen sok titkot rejtegetett előle. A történet előrehaladtával Emilia megismerkedik Haraggal, aki a pokol egyik hercege. Ők ketten, közösen erednek a különös gyilkosságok nyomába. De isten irgalmazzon annak a boszorkánynak, aki valaha is találkozik egy Gonosszal.


"– Vannak győztesek, és vannak áldozatok. Találd ki, melyik akarsz lenni, különben mások fogják meghozni helyetted ezt a döntést, boszorkány!"


A könyv első egyharmada egy igazi útikalauz, amit véleményem szerint, minden utazási irodába megállná a helyét . Esküszöm, hogy több ezer embert tudnának vele meggyőzni arról, miért érdemes Palermoba látogatni. Kerri Maniscalco úgy ír a szicíliai életről, gasztronómiáról, magáról a városról, hogy úgy éreztem, mintha én is jelen lennék. Kedvet kaptam elutazni, megkóstolni azt a sok finomságot, amit Emilia varázslatos kezei készítettek. A részletes leírások pedig valósághűvé varázsolták az akkori kor Palermói élet csodáit. Mindezek mellett persze nem feledkezhetünk meg, a könyv igazi mondandójáról. Boszorkányok, pokolbéli hercegek, sötét varázslatok és nyomozások gazdagítják a történetet. És ha eddig nem győztelek meg titeket, akkor jöjjön egy kis szerelmi szál, ami igazi enemeis to lovers sztori. 

Az igazi kalandok azonban a könyv felétől válnak csak izgalmassá, addig eléggé lassan haladt a cselekmény.  Addig kicsit aggódtam is, hogy mi sülhet ki ebből a könyvből, de aztán felbukkan Harag és jaj mindenkinek, aki valaha is kételkedett ebben a könyvben.


"-A valódi nevem nem tartozik rád. Nevezz a házam szerint! De persze szólíthatsz őfelsége az Ellenállhatatlan Vágy Urának is.⁣

[…]⁣

-Biztos vagy benne, hogy a Harag házához tartozol? Nem inkább az Önimádó ház bárgyú, félmeztelen seregének tábornoka vagy?"


Harag karaktere, fantasztikus volt. Ő az a karakter, akit utálni kéne, de egyszerűen lehetetlen. Hiába a zord külső, a tekintélyt parancsoló viselkedés. Imádom ezeket a típusú férfi szereplőket. Szóval egy szó mint száz, beleszerettem Kerri Maniscalco álompasijába.  

Amennyire szerettem a férfi főszereplőt, olyannyira nem tudtam hová tenni Emília karakterét. Néhol azt sem tudtam, mit miért csinál. Pedig akiben ekkora erő lakozik, nem kéne ennyire csapongó természetűnek lennie. Emiliát, Harag mentette meg a szemembe. Ha ő nem lett volna, illetve a közös jeleneteik, abszolút nem kedveltem volna szegény lányt. Ezt nagyon sajnáltam a könyvben.


"Harag azt mondta, lehetek áldozat vagy győztes, a döntés az én kezemben van. És bármennyire nem fűlött hozzá a fogam, hogy elismerjem, igaza volt. Mindig lesz valaki, aki megpróbál eltaposni, aki meg akarja mondani, ki vagyok én, milyennek kellene lennem. A szavakat gyakran fegyverré kovácsolják, de csak akkor hatásosak, ha jelentőséget tulajdonítok nekik ahelyett, hogy saját magamba vetném a bizalmamat.⁣"


A Gonoszok királysága nekem egy nagyon pozitív olvasmány volt, annak ellenére, hogy néhol kicsit hiányosnak éreztem a történetet. Teljesen megértem a könyvmoly társadalmat, hogy odáig vannak érte. És hogy, fogom-e folytatni? Természetesen, mert nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra egy ilyen vég után. De számomra eddig, egy egyszer olvasós könyv a Kingdom of the Wicked sorozat.


"Reméltem, a gonoszok királysága készen áll egy bosszúálló királyné érkezésére."


Értékelésem: 4/5*


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések