Maggie Stiefvater: All ​the Crooked Saints – Tökéletlen szentek




 Tartalom:

Lebilincselő ​történet sötétségről, csodákról és a családról.⁣

Mindannyiunk leghőbb vágya ez: egy csoda. De rettegünk attól, mit kell feláldoznunk ahhoz, hogy megkapjuk. Aki a coloradói Bicho Raróba látogat, nagy eséllyel találkozik néhány komor szenttel, titokzatoskodó szerelmessel, álmodozó tudóssal, csodamániás bagollyal, elhidegült szerelmespárral, egy-két árva gyerekkel meg egy végtelen sivatagi égbolttal, aminek a csillagai éberen figyelnek.⁣

Ennek a helynek a főszereplői a Soria család tagjai, akik szokatlan csodákra képesek. A család főszereplői pedig három tizenéves unokatestvér, akik arra készülnek, hogy megváltoztassák a jövőt: Beatriz, az érzelmek nélküli lány, aki csak arra vágyik, hogy szabadon vizsgálhassa a gondolatait; Daniel, Bicho Raro Szentje, aki mindenkin készséggel segít, épp csak magán nem; és Joaquin, aki éjszakánként egy kalóz-rádióállomást vezet Diablo Diablo néven.⁣

Mindannyian csodát keresnek. De Bicho Raro csodái csalókák: sosem olyanok, mint amilyennek tűnnek.⁣

Szentek. Csodák. Család. Romantika. Halál. Megváltás


Adatok:

Kiadó: Könyvmolyképző

Oldalszám: 304 oldal

ISBN: 9789635973361 

Fordította: Nagy Boldizsár

Ha felkeltette az érdeklődésed, ide kattintva tudod megrendelni


Véleményem:

Maggie Stiefvater egy újabb egyedi, varázslatos történettel rukkolt elő. Nem rég megjelent könyvében, a Tökéletlen szentekben minden megtörténhet. Különös atmoszférájában a könyvnek, egybe olvad a varázslat, a mágia, a hit hatalma és a valóság. Nehéz nyomon követni, nem igaz? Mindezt én sem tudtam sokszor elkülöníteni egymástól.


"Ha azt akarod, hogy a dolgok változzanak, akkor talán magaddal kellene kezdened."


A gondolatok, amiket az írónő közvetít az olvasó felé csodálatos és elgondolkodtató, de néhol tényleg olyan, mintha elvesztem volna a sorok között. Nem egy szokványos YA könyv azt meg kell, hogy mondjam.

A történet maga, borzasztóan lassan halad. De tényleg. Plusz a All the Crooked Saints nem egy szokványos Stiefvater történet. Számomra nem hozta a stílusát, amit úgy kedveltem mindig is és ezt nagyon furcsálltam. Hol tetszett, hol nem. Elég hullámzó volt az egész cselekmény.

Sokat töprengettem magán a sztorin. Végig olyan megfoghatatlan volt számomra, de végül is jogosan mondhatom, mégis mire számítottam. Hisz szentekről beszélünk és csodákról. Ezek amúgy is olyan megfoghatatlanak.


"A szerelem képes betömni a szíven lévő lyukakat, még akkor is, ha később újabbakat üt rajta."


Sajnos, be kell, hogy valljam. Ez a könyv, nem lett az én könyvem. Túl kusza volt, elkalandozós.  A karakterek között sem találtam meg az igazit. De mindezek mellett, nem állíthatom. hogy rossz könyv lenne. Nem is az. A Tökéletlen szentek, nem tökéltesek, de annál többet nyújt azok számára, akik hisznek a csodákban és képesek is azokat meglátni. Ez volt a legfőbb tanulsága szerintem az egész kötetnek.

"Az égbolt hatalmas, egy rakás csillag odafenn, egy rakás ember idelenn, és mi mindannyian, csillagok, emberek hiányolunk valakit a sötétben."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések