Elle Kennedy: The ​Legacy – Az örökség (Off-Campus 5.)


Fülszöveg:

NÉGY TÖRTÉNET. NÉGY PÁR. HÁROM ÉV A VALÓ VILÁGBAN DIPLOMA UTÁN…⁣

Egy esküvő.⁣

Egy lánykérés.⁣

Egy szökés.⁣

Egy váratlan terhesség.⁣

Vajon melyik kire igaz?⁣

Csupa dráma és kacagás vár! Találkozz újra kedvenc Off-Campus-szereplőiddel, akik végigvezetnek a felnőtté válással járó változásokon, miközben rájönnek, hogy komoly döntések komoly következményekkel járnak… és nagy jutalmakkal.⁣

A legújabb Off-Campus-kötetből megkapjuk a várva várt választ a nagy kérdésre: Mi van most velük?⁣

Add át magad a szenvedélynek!


Adatok:

Kiadó: Könyvmolyképző

Oldalszám: 360

ISBN: 9789635971367

Fordította: Barthó Eszter


Véleményem:

Borzasztóan vártam már, hogy végre megjelenjen magyarul is a The Legacy. Még anno az egyetemi éveim alatt kezdtem olvasni, mert annyira aktuálisnak éreztem az életemben. Visszagondolva, már ez  is 6 éve volt. (Hú de gyorsan telik az idő.) Ezért is volt nagyon nosztalgikus érzés visszatérni a jól megszokott és ismert szereplők életébe. Elle Kennedy humora továbbra is töretlen, imádtam és ezt a színvonalat hozta is Az örökségben.


 "– […] Ma este a régi csapat újra jégre lép."⁣

A kedvenceim Garrett - Hannah és Dean- Allie párosa, ezért az ő történeteik érdekeltek a legjobban. Jóvolt látni, hogy a szerelem és a kapocs továbbra is töretlen a párosok életében. Ott állnak imádott szereplőim a felnőttkor küszöbén, próbálnak megállni a saját lábukon, karriert építenek, közös jövőt terveznek, ki-ki a maga módján. De vajon kinek lesz esküvője? Kik jegyzik el egymást? Melyik páros szökik meg? És kik fognak szülővé válni? Szerintem, ha ismered az Off-Campus sorozatot, nagyon hamar rá jössz, hogy melyik párosra vonatkoznak. Nekem legalábbis sikerült. 


"– Összevesztem a pasimmal – vallom be.⁣

– Neeee! A bronzbőrű istennel? – szisszen fel Malcolm.⁣

[…]⁣

– Mit műveltél? – támad le.⁣

– Honnan veszed, hogy az én hibám?⁣

– Mert egy ilyen férfi képtelen hibázni.⁣

– Ez nem igaz – vitatkozik Trevor. – A mondás szerint tévedni emberi dolog.⁣

– De ő nem ember! – ugrik fel a bársonybevonatú, félkör alakú padra, és úgy ugrándozik, mint annak idején Tom Cruise Oprah kanapéján. – Ő egy gyönyörű isten, akit fentről küldtek, hogy elvarázsoljon minket, földi halandókat nyers, férfias szépségével!"⁣


Nem mondom, hogy a The Legacys tökéletes lett, mert sajnos nem. Sok hiányosságot éreztem, de azoknak akiknek sokat jelentenek ezek a könyvek elenyésző hibáknak fognak tűnni. Itt nem a kerek egész sztorikon van a hangsúly, inkább a nosztalgikus hangulaton. Azt pedig bámulatosan jól hozza Kennedy. Rengeteget nevettem miközben olvastam a könyvet, ezek a hokis fiúk semmit sem változtak, a csajok pedig még belevalóbbak lettek. Imádtam, minden sorát. Remélem, az írónő egyszer még ad egy kis helyzetjelentést a srácokról, mert nem szeretném elengedni őket.


"– Látod, ha futballoznál, februárra véget érne a szezon, és elutazhatnál..⁣

– Esküszöm, egy szép napon a székhez szíjazlak, és addig nézetek veled hokimeccseket, amíg rá nem kattansz."


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések