K.A. Tucker: Wild at Heart




Tartalom:

Út ​Alaszkába, és az élet soha nem várt fordulatai.⁣

Calla Fletcher új emberként tér vissza Torontóba, nehezen találja a helyét, és még mindig borzasztóan szerelmes a goromba bozótpilótába, akit maga mögött hagyott. Amikor Jonah felbukkan az ajtajában egy visszautasíthatatlan ajánlattal, rászánja magát, hogy sietve visszatérjen Alaszkába, és együtt belevágjanak izgalmas jövőjükbe.⁣

De Calla hamarosan megtanulja, hogy a legjobb szándék is vezethet be nem tartott ígéretekhez, és kemény ára van a kompromisszumnak – egy belső-alaszkai rönkház éppolyan elszigetelt tud lenni, mint a nyugati tundra világa.⁣

Mialatt Jonah többet tartózkodik távol, mint otthon, Calla egyik szomszédja elhatározza, hogy igazi alaszkaivá neveli őt, a másik szomszédja viszont nagyobb eséllyel fog rá puskát, mint hogy a segítségére siessen. Calla mindeközben keresi a saját útját. A bóklászó vadak világában folyamatosan résen kell lennie, és nem csupán a hideg, sötét, téli hónapokat jellemzik zord körülmények; időnként még a saját ajtaján kilépni is rémisztő.⁣

Vajon milyen sorsra jut végül?⁣

Az egyszerű Vadon nemzetközi bestseller magával ragadó folytatása.⁣

Hagyd, hogy átjárjon Alaszka egyedülálló hangulata!⁣

Adatok:

Kiadó: Könyvmolyképző⁣

Oldalszám: 520 oldal ⁣

ISBN: 9789635973606 ⁣

Fordította: Hrabovszky Dóra⁣

Eredeti cím: Wild at Heart

Ha megtetszett a könyv, kattints a linkre és már rendelheted is :)

 

Véleményem:

Nagyon jó érzessél töltött visszatérni Alszkába, Imádtam az első részt, oly annyira, hogy még anyukának is ajánlottam anno, pedig aztán ő elég kritikus a romantikusokkal kapcsolatban (igazi fantasy rajongó, akinél elég nehéz megugrani ezt a címkét), de K. A. Tucker könyvére, még ő is azt mondta, hogy ez csuda jó volt. 

A megjelenést követően rögtön lecsaptam a Wild at Heartra, de ahogy megpillantottam a borítót, arra jutottam, hogy várok vele őszig. Azt hiszem ezt nem kell magyaráznom a borítóját, már szerintem mindenki látta. Igazi bekuckózós, teát szürcsölgetős könyvnek ígérkezett, Így hát félre raktam és vártam. Majd mikor újra a kezem ügyébe került, rögtön beszippanott a történet.

A regény egy igazán szerethető történetet mesél el, ami ott folytatódik ahol az első része véget ért. Nekem inkább a történet arról szólt, milyen ha két teljesen különböző típusú ember úgy dönt, együtt kezd élni. Calla és Jonah nem is lehetnének különbözőbbek egymástól, ami persze nem baj, de borzasztóan sok munkát igényel az összecsiszolódás. Hatalmas fejlődésen mennek végig a regényben. Minden szép lassan bontakozik ki. Mindemellett Calla hatalmasat nőtt a szememben, az út melyet ő bejár zseniális. Városi kislányból, igazi Alaszkai kemény csaj lett.

Jonaht sokszor nem értettem, pedig nagyon keveset kaptunk most belőle. Sőt azt kell, hogy mondjam, szinte soha, de azért próbálkoztam látni benne a csodát. (Jól tettem, hogy nem könyveltem el végleg.) Ami mellett meg ne menjünk el szó nélkül, azok a mellékszereplők. Hogy a manóba tud Tucker ennyire jó, szerethető, szimpatikus karaktereket kreálni? Imádtam Roy és Muriel karakterét.

Nem mondom, néha én is aggódtam, hogy mi lesz ebből az egészből. Nem volt minden zökkenőmentes a könyvben, de végül azt kell, hogy mondjam méltó folytatása lett a The Simple Wildenak. Nagyon örülök, hogy részese lehettem és olvashattam.

Innen is köszsönöm szépen a lehetőséget a kiadónak!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések